ملات انگیزشی و الهام بخش از آنتونی رابینز

کاربرد کارت بازرگانی چیست؟
سپتامبر 19, 2017
ده قدم تا تغییر زندگی
سپتامبر 26, 2017

ملات انگیزشی و الهام بخش از آنتونی رابینز


جملات انگیزشی و الهام بخش در مورد موفقیت و انگیزه، باعث می شوند که روزها و هفته های سخت را به راحتی و با باور بیشتری پشت سر بگذاریم و شجاعت دنبال کردن اهداف و رسیدن به رویاهایمان را پیدا کنیم. شما در زندگی هم به انگیزه و هم به ناامیدی نیاز دارید."
2- "انسان های موفق سوالات بهتری می پرسند، و در نتیجه، پاسخ های بهتری می گیرند."
3- "چیزها دارای معنا نیستند. این ما هستیم که به هر چیزی معنا می دهیم."
4- "تعیین اهداف اولین قدم در تبدیل غیرقابل دید به قابل دید است."
5- "تنها کسانی که قدرت صداقت و از خودگذشتگی را یاد گرفته باشند، لذت عمیق تری از زندگی را تجربه خواهند کرد: رضایت واقعی."
6- اگر می خواهید موفق شوید، کسی را پیدا کنید که نتایجی که شما می خواهید را کسب کرده باشد و کاری که او انجام داده را انجام دهید و نتایج مشابه او را کسب خواهید کرد.
7- من شما را برای ساختن زندگی شاهکارتان به چالش می طلبم. من شما را برای پیوستن به جمع آن کسانی که آنچه را می آموزند زندگی می کنند، کسانی که حرف و عمل شان یکی است به چالش می طلبم.
8- مهم نیست چه چیزی بدست می آوریم. امّا کسی که می شویم، چیزی که به اشتراک می گذاریم است که به زندگی ما معنا می دهد.
9- مردم تنبل نیستند. آنها در واقع اهداف ضعیفی دارند- همین است، اهدافی که به آنها الهام نمی بخشد.
10- باورها قدرت ایجاد و تخریب دارند. بشر توانایی فوق العاده ای برای کسب تجربه از زندگی اش داشته و می تواند معنایی ایجاد کند که موجب ضعفش شود یا اینکه می تواند در واقع زندگی اش را نجات دهد.
11- ما می توانیم زندگی مان را تغییر دهیم. می توانیم انجام دهیم، داشته باشیم، و دقیقاً چیزی که می خواهیم باشیم.
12- ما به طور کلی براساس دیدگاهی که واقعاً چه کسی هستیم عمل می کنیم، چه آن دیدگاه دقیق باشد یا نه.
13- زندگی هر کسی هم پاداش هست و هم عبرت.
14- استفاده از قدرت تصمیم گیری ، ظرفیتی به شما می دهد تا در یک لحظه هر گونه عذر و بهانه ای را برای تغییر هر بخش از زندگی تان کنار بگذارید.
15- برای برای ارتباط موثر برقرار کردن، باید بفهمیم که همه ما در مسیری که دنیا را درک می کنیم متفاوت هستیم و این از درک به عنوان یک راهنما برای ارتباط برقرار کردن با دیگران استفاده کنیم.

جملات انگیزشی و الهام بخش در مورد موفقیت و انگیزه، باعث می شوند که روزها و هفته های سخت را به راحتی و با باور بیشتری پشت سر بگذاریم و شجاعت دنبال کردن اهداف و رسیدن به رویاهایمان را پیدا کنیم.